Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

ΠΕΤΟΝΙΑ ΓΙΑ.........ΠΛΕΞΙΜΟ!!

Πετονιά, όχι για ψάρεμα αλλά για..... πλέξιμο. Όχι κρυμμένη μέσα σε χάντρες, αλλά πρωταγωνιστής. Έχω βρει στο μαγαζί ενός φίλου μου με είδη κυνηγιού και ψαρέματος πετονιές σε διάφορα χρώματα (πράσινο, μπλε) και μεγέθη και τόλμησα να μην την κρύψω αλλά να φαίνεται στα κολιέ μου.


  

















Στο πρώτο κολιέ διάφανη πετονιά πλεγμένη με το τσιγκελάκι με άσπρες και μαύρες γυάλινες και πλαστικές χάντρες και στο δεύτερο κολιέ πράσινη πετονιά πλεγμένη με χρωματιστές χάντρες. Βέβαια το πρώτο κολιέ απευθύνεται περισσότερο σε γυναίκες γεματούλες και τονίζει ένα πλούσιο μπούστο, γι'αυτό κι εγώ το έφτιαξα ...... για μένα.
 

20 σχόλια:

  1. Εξυπνη η ιδέα σου και όμορφο το αποτέλεσμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι αέρινη αίσθηση και αποτέλεσμα!
    Το χρωματιστό (ροζ+πράσινα) μ΄αρέσουν πολύ!
    Καλό απόγευμα Δαφνόφυλλα(?)
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.Χαίρομαι που σας άρεσε.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα είναι!!!Συγχαρητήρια εξαιρετική δουλεια!!!Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστική ιδέα και πανέμορφο αποτέλεσμα. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοριτσι καλημερα..εγιναν πανεμορφα..φανταζομαι τι ωραια θα δειχνουν..καλη συνεχεια..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μ'αρέσουν! Είναι πολύ παιχνιδιάρικα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σπυριδούλα,Κατερινάκι,Μαρία και purpleleath καλή σας ημέρα και σας ευχαριστώ κάθε μία ξεχωριστά για τα καλά σας σχόλια.Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι πανεμορφα!!!! Μου αρεσουν παρα πολυ!!! Μπραβο!!!!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες δημιουργίες!! Μου άρεσε πολύ και ο συνδυασμός των χρωμάτων! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαίρη και Σοφία.Σας ευχαριστώς πολύ.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα κολιεδάκια!!!μπράβο σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα χρώματα στο δεύτερο μου άρεσαν πολύ-πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ την καινούρια μου επισκέπτρια Φανή για τα καλά της λόγια.Ειρήνη μου χαίρομαι που σου αρέσει το χρώμα.Καλημέρα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ....ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή κοριτσάκι!! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα στην γλυκιά fotolabida και σ'ευχαριστώ για τις γλυκές σου κουβέντες.Καλή συνέχεια και σ'εσένα.
    Sofi μου να έχεις έναν καλό μήνα και ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗΗΗΗΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα και εντυπωσιακά κοσμήματα!!Μου αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί των χρωμάτων!!!Το πρώτο κολιέ θα το φορούσα Φθινόπωρο-Χειμώνα ενώ το δεύτερο Άνοιξη -Καλοκαίρι!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σοφία μου ευχαριστώ για το σχόλιο.Όντως, το πρώτο το έφτιαξα για τον χειμώνα και το δεύτερο το είχα κάνει το καλοκαίρι για μία φίλη μου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δύσκολη η πετονιά πόσο μάλλον να την πλέξεις!!!Χαρά στο κουράγιο σου είναι πραγματικά πολύ όμορφο!!!

    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα daphnofila σας καλοσωρίζουν!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.